2n ESO: esquiada a Andorra 2022

Aquesta setmana passada els alumnes de 2n d’ESO han pogut gaudir de l’esquí al país dels Pirineus.
Andorra ens ha ofert l’opció de descobrir el seu encant, tant a la secció comercial, com les magnífiques pistes de Pal-Arinsal i per acabar, el descans que ens ofereix Caldea. Ha estat una experiència fantàstica, hem après, hem compartit i hem gaudit a través de l’esport. Moltes gràcies a totes les famílies, alumnes i docents implicats per confiar i fer créixer el centre.
Seguirem treballant per aconseguir els millors aprenentatges per als alumnes de l’IE Vila-romà. #BATEGUEMJUNTS

Àlbum fotogràfic de l’estada