Sortides

INFANTIL CAMINA DESCALÇ!!!

Aquest passat mes d’abril els infants d’I4 i d’I5 vam fer la sortida CAMINA DESCALÇ, que es troba a la sortida de Coll de Revell a l’Eix Transversal. En una època en que molts infants viuen més connectats a les xarxes i a les pantalles que al món que els envolta, Camina Descalç és una […]

INFANTIL CAMINA DESCALÇ!!! Llegeix més »

TENNIS A 3r i 4t

Hola, L’alumnat de 3r i 4t de l’Escola Vall d’Aro ha començat a aprendre sobre el tennis a les classes d’educació física. L’alumnat farà tres sessions al Tennis d’Aro, on aprendran les bases d’aquest esport. L’entrenador, en David, ens guiarà en l’aprenentatge i ens ajudarà a millorar les nosters habilitats. El Tennis d’Aro és un

TENNIS A 3r i 4t Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut