SORTIDA MEDIAMBIENTAL A S’AGARÓ – 4t
Hola a tots i totes, Ahir els i les de 4t vam fer una sortida en bicicleta des de l’escola fins a la platja de S’Agaró, on van estudiar l’ecosistema marí amb l’ajuda d’un educador ambiental. La sortida va ser organitzada per l’escola com a part del seu projecte educatiu, que té com a objectiu […]
SORTIDA MEDIAMBIENTAL A S’AGARÓ – 4t Llegeix més »









