DESCOBRIM EL PARC DE L’ESTACIÓ DE CASTELL D’ARO.
Els nens i nenes de P4 hem fet una sortida al Parc de l’Estació de Castell d’Aro per descobrir els seus elements més característics. Entre tots hem decidit quins eren aquests elements i hem fet fotos.I mai millor dit! Perquè aquesta vegada les han fet els mateixos nens amb una càmera que tenim a classe. […]
DESCOBRIM EL PARC DE L’ESTACIÓ DE CASTELL D’ARO. Llegeix més »











