INFANTIL

ANEM AL TEATRE!! .I5

El passat divendres 16 de desembre, els nens i nenes d’I5, acompanyats de tot Infantil i de Cicle Inicial, vam anar a Girona a veure l’obra de teatre «Peter Pan». Vam gaudir de l’espectacle, de les cançons de l’obra i de l’experiència. Us volem mostrar algunes fotos de la sortida. – CLIQUEU LA IMATGE-

ANEM AL TEATRE!! .I5 Llegeix més »

INNOVAMAT DEL 1R TRIMESTRE. I5

Ja estem acabant el 1r trimestre del curs i us volíem explicar una mica el treball que hem fet des de l’Àrea de Matemàtiques aquests mesos. Partint del projecte d’Innovamat, al igual que el curs passat, hem gaudit tot aprenent i fent descobertes, manipulant, fent hipòtesis… Els temes han estat variats i han anat des

INNOVAMAT DEL 1R TRIMESTRE. I5 Llegeix més »

TALLER DE JOCS DE TAULA.

Aquest és un taller on els nens i nenes poden gaudir d’un ventall de jocs de taula que va des dels més tradicionals fins a d’altres menys coneguts. Cada setmana en presentem uns quants, s’explica el funcionament i les normes i poden escollir quin o quins d’ells volen provar. És un espai lúdic on s’ho

TALLER DE JOCS DE TAULA. Llegeix més »

TALLERS A I4 – I5

Cada dijous els nens i nenes d’ I4 i I5 fem tallers. Aquest trimestre hem començat amb el “Taller de les emocions”, el “Taller de jocs de taula” i el “Taller dels artistes”. Amb les dues classes (I4 i I5) s’han fet 3 grups que van passant pels diferents espais. L’activitat de tallers permet als

TALLERS A I4 – I5 Llegeix més »

JA TENIM DELEGATS DE CLASSE!. I5

Aquest any, com ja som els grans d’Educació Infantil, podem participar a les assamblees dels alumnes de l’escola. Allà ens donen veu i vot i podem exposar coses que ens preocupen, demanar millorar d’altres, i tot allò que considerem important pel bon funcionment de la classe i de l’escola en general. Per participar-hi hem hagut

JA TENIM DELEGATS DE CLASSE!. I5 Llegeix més »

RACÓ DEL CARTER. I5.

  Aquest any hem creat un racó a l’aula anomenat “Racó del carter” on els nens i nenes poden escriure i/o enviar missatges als seus companys de classe. L’objectiu principal és motivar l’escriptura i entendre que aquesta és útil, que és una eina de comunicació; “vull dir això al meu amic”, “li vull regalar un

RACÓ DEL CARTER. I5. Llegeix més »

RECORDS D’ESTIU. I5.

  Al llarg d’aquestes primeres setmanes de curs hem fet un bonic treball de lectoescriptura. Sempre tenint en compte que aquesta ha de ser el més motivadora i significativa possible, vam demanar que portessin una foto del seu estiu amb la intenció de que la compartissin amb els companys. A partir d’aquí tothom la va

RECORDS D’ESTIU. I5. Llegeix més »

BENVINGUTS A I5!

  Benvolgudes famílies, Us donem la benvinguda a aquest nou curs, l’últim de l’etapa d’Educació Infantil, amb una imatge de les paraules boniques que vau preparar pels vostres petits i petites al dia de la reunió de pares. Les hem penjat en un lloc ben visible perquè tinguin sempre presents les vostres dedicatories. Ah! Que

BENVINGUTS A I5! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut