Iniciem el nostre projecte

La setmana passada en Carles, un exalumne de l’escola que ara estudia Turisme, va portar, pels alumnes de 4t, una exposició sobre un lloc molt especial.

Vam anar a veure l’exposició i el primer que vam fer va ser intentar descobrir de quin indret eren tots aquells elements. Quina sorpresa quan vam veure que tot eren coses de Catalunya!

L’exposició era molt interessant i quan ja marxavem en Carles en va demanar un petit favor. Li han demanat un treball per la seva classe i necessita la nostra col·laboració, i per suposat nosaltres vam acceptar encantats.

A partir d’ara comencem un treball d’investigació que ens portarà als racons més interessants de Catalunya. Us anirem informant dels nostres progressos.

Us deixem també unes Fotografies d’aquest primer contacte amb el nostre projecte.