Alumnes delegades i delegats de classe

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam informar a les reunions d’inici de curs, enguany, en el Marc del Projecte de convivència aprovat el curs passat, una de les actuacions és la creació de la figura de delegat/delegada de classe (alumnes) a cada grup. Durant el curs, els/les representants de cada classe es reuniran mensualment amb l’equip directiu de l’escola amb els següents objectius:

1. Fomentar la participació de tot l’alumnat a l’escola.
  2. Sistematitzar la implementació de propostes de l’alumnat en el dia a dia de l’escola.
  3. Responsabilitzar l’alumnat en el funcionament del centre.
  4. Afavorir l’autonomia de l’alumnat representant.

El passat divendres 22 d’octubre vam fer la primera trobada. Els temes que vam tractar van ser:

1. Presentació.
  2. Explicació del Projecte.
  3. Castanya.
  4. Projecte Pati.
  5. Precs i preguntes.

Us deixem algunes fotografies de la reunió.