Tasques a fer

Pautes per l’alumnat 6è

Llengües (català/castellà):

Importantíssim:  el primer dia que els nois i noies tornin a l’escola, han d’entregar el conte de Sant Jordi A NET. Recordem: ha de tenir portada (títol i dibuix), com a molt 3 fulls per una cara combinant text amb il.lustracions.

Cal no oblidar que el conte ha d’estar MOLT BEN PRESENTAT i revisar l’ortografia.

A part de les redaccions que ja tenen apuntades a l’agenda, han de fer 1 més de català i 1 més de castellà.

S’han de fer, en un full blanc sense utilitzar la pauta per tal de practicar la presentació (marges, mida de lletra adient,  línies rectes…).

Tema per la redacció en català:

– La igualtat entre dones i homes.

Tema  per la redacció en castellà:

– ¿Cómo resolver el problema del coronavirus?

També caldrà preparar el següent dictat de català:

“ Gimcana”

De castellà han de preparar el dictat:

“ ¿Existe vida extraterrestre?

I si algú veu que té temps, serà genial que pugui afegir a la llista del “ Jo llegeixo” algun llibre més, tant de català com de castellà (ara que tindran molt més temps per llegir).

Matemàtiques:

Llegir el tema 5 del llibre de matemàtiques, que comença a la pàgina 106.

Amb calma, intentant entendre allò que s’explica.

Seguidament, anar fent a la llibreta les activitats de les pàgines 122, 123,124,125,126,127,128, 129.

Que cadascú faci les activitats que entengui, les que pugui fer, fins on arribi…

Anglès:

Class book fer pàgines de la 36 fins a 39

Activity book fer pàgines de la 41 fins a la 48

Writing:

QUE NINGÚ S’ANGOIXI!

I cuideu-vos molt!

Tutores de 6è.

1. Eva Catalán

Hola David!
      El pseudònim el pots escriure a la portada o en un sobre a part. Cadascú ho pot fer com li agradi més. No us preocupeu.
      Salutacions

1. Leo Sarria Bertrán

Hola, he passat el conte a net i he vist que m’ocupa més de tres pàgines. Passa alguna cosa si faig quatre sense comptar el títol? I té que tenir dibuixos obligatoris?
    Gàcies per tot!