ENS POSEM A PROVA “CATALÀ-CASTELLÀ”

Alumnat de 4t!!! Portem una temporadeta d’exàmens i diferents tipus de proves. El curs ja ha arrencat i volem continuar donant suport en el vostre procés d’aprenentatge.

Us fem arribar les dates d’exàmens:

• CATALÀ
    • 4tA/B: 23 de novembre
    • 4tC: 5 de desembre
  • CASTELLÀ
    • 4tA/B/C: 20 de novembre

Continguts a estudiar per CATALÀ:

• Descripció de paisatges. Us adjuntem la plantilla i la graella d’adjectius.
  • Ortografia i gramàtica: determinants, adjectius, subjecte i predicat, el verb, apòstrof i contraccions. g/j – tg/tj, s sorda i sonora: els apunts ho tenen als fulls pautats a la carpeta “gomet groc”, a més a més, podeu accedir al symbaloo de 4t per poder fer les activitats digitals.
  • Fitxa “Ens posem a prova”. Recordeu que és un assaig per l’examen, podeu descarregar la fitxa, tornar-la a fer i canviar les activitats.

Contenidos para estudiar CASTELLANO:

• La carta formal. Os adjuntamos la plantilla y las expresiones útiles para escribir la carta formal.
  • Ortografía: g/j, sonido z y sonido K, prefijos y sufijos. Recordad que los apuntes están en la carpeta “gomet rojo” y usar el symbaloo de 4º para hacer las actividades digitales.
  • Ficha “Nos ponemos a prueba”. Es importantísimo que ESCRIBÁIS.

No hi ha millor manera d’estudiar que la posada en PRÀCTICA!!!

CATALÀ

plantilla DESCRIPCIÓ PAISATGES