Tasques a fer

Benvolgudes famílies de 1r:

Degut a l’extraordinària situació en la que ens trobem està bé recordar que aquests dies sense escola, no són dies de vacances, és per això que recomanem que a casa es segueixin treballant.

Per aquest motiu, durant el temps que romandrà tancat el centre escolar les activitats a realitzar a les diferents àrees són les següents:

• Quadern de matemàtiques Set i mig 4 (tot el quadern).
  • Llibre de matemàtiques:
    • Numeració: fins la pàgina 32
    • Càlcul i operacions: fins la pàgina 24
    • Resolució de problemes: fins la pàgina 22
  • Quadern LECTOR 1 (tot el quadern).
  • Llibre de Medi Social (tot el TEMA 3).
  • Lectures lletres C i QUA.
  • Repassar lectures resta de lletres.
  • Practicar lectura lliure.

Llengua anglesa

Pàgines 10-11:

Activitat 1. Comptar les joguines i escriure el nombre en el requadre. Expressar oralment on estan les joguines (“the guitar is under the table…”)

Activitat 2. Expressar oralment on estan les joguines (“the guitar is under the table…” “The teddy is…”)

Activitat 3. Dibuixar-se a si mateix amb una joguina en el requadre en blanc de la pàgina 11.

“My favourite toy words” Pàgina 11: Escriure les paraules que facin referència a joguines que més els hagin agradat.

Enganxar els adhesius en la pàgina 11 (El tick ✓i  star learner)

Si tenen algun dibuix per acabar de les pàgines 2-3, acabar-ho.

“My family” (La meva família), “My favourite colour is…”(El meu color preferit és…), “My favourite number is…”(el meu nombre favorit és…), “My best friend” (El meu millor amic és…), “My favourite toy is…” (La meva joguina preferida és…), “My favourite animal is…” (El meu animal preferit és…) “I like…” (M’agrada…), “My favourite song is…” (La meva cançó preferida és…)

Gràcies per la vostra col·laboració.

Esperem veure’ns ben aviat.

Sobretot, cuideu-vos molt!