Pumpkin contest 6è

Benvolgudes famílies,

Tornem amb el “PUMPKIN CONTEST” (concurs de carbasses) que es farà l’última setmana del mes d’octubre, per celebrar Halloween a l’escola.

Aquest concurs consisteix a decorar una carbassa, amb l’ajuda de familiars i amics, utilitzant diferents tècniques, materials, decoracions… No hi ha límit a la imaginació i a les creacions que cadascú vulgui aportar. A més a més, les carbasses han de portar un nom inventat en Anglès. En cap cas s’ha de posar el nom de l’alumne que l’ha fet, ja que serà un concurs anònim.
Degut als protocols relacionats amb el COVID, es faran torns per entrar les carbasses a l’escola amb l’objectiu de no barrejar alumnes de diferents grups. Per aquest motiu, l’horari serà el següent:

Dimarts 26 d’octubre: 6è A
Dimecres 27 d’octubre: 6è B

Els alumnes entraran per la porta de sempre a les 9 del matí i es col·locaran a la seva fila. Una vegada que entrin la resta de grups, anirem al vestíbul a col·locar-les. Aquest any les famílies tampoc podran entrar a ajudar.

Les carbasses estaran exposades al vestíbul de l’escola fins el divendres 29 d’octubre. Aquest dia, els alumnes que hagin participat, se les hauran d’emportar a casa. Us aconsellem que no prepareu les carbasses amb molt temps d’antelació, ja que es podreixen amb molta facilitat.
PUMPKIN CONTEST

Durant aquests dies, la resta d’alumnes de l’escola podran votar la que més els agrada i aquell mateix divendres, es comunicaran els guanyadors del concurs.
Ànims!! Esperem que quedi un vestíbul terrorífic!

HAPPY HALLOWEEN!!