Reportatge TV3: malbaratament alimentari

Benvolgudes famílies,

El passat dimecres, les càmeres de TV3 van venir a l’escola per gravar un petit reportatge al nostre menjador escolar.

Com ja sabeu, fa tres cursos vam encetar un Projecte per compartir el menjar excedent del menjador. En aqust enllaç trobareu l’article on explicàvem aquest projecte: Al Tarra compartim el menjar.

Malauradament, aquest Projecte no va tenir continuïtat per diversos motius, però enguany, des de la comissió de menjador, estem treballant per tornar a reprendre aquesta iniciativa que pretèn treballar la sostenibilitat, solidaritat i conscienciació del malbaratament alimentari, entre d’altres valors.

Per aquest motiu van venir a gravar-nos i així conèixer de primera mà aquest Projecte.

Us deixem l’enllaç a la notícia perquè la pugueu veure: Reportatge TV3 menjador escola