Recollida de material escolar

Un any més us proposem l’actuació solidària de recollida de material escolar per a les escoles de Marianao (Cuba) i San Miguelito (Nicaragua).

Com tots i totes sabeu, l’escola col·labora de manera activa amb l’ONG Ensenyament Solidari.Aquesta participació relacionada amb la cooperació i la solidaritat, ha d’implicar a tota la comunitat educativa del Tarra.

Des de la nostra escola volem aportar el nostre gra de sorra enfortint un puntal bàsic del desenvolupament dels pobles com és l’educació. És per això que demanem el vostre suport i col·laboració per treballar conjuntament el foment dels valors de la solidaritat i la cooperació entre l’alumnat del centre, els vostres fills i filles.

Respecte a les característiques del material a recollir hauria de ser nou, material d’ús normal a un centre educatiu: llapis, gomes, colors, pintures, coles, plastilines… L’haureu de portar al vestíbul de l’escola, on tindrem un espai reservat per deixar les vostres aportacions.