5 de Juny: Dia Mundial del Medi Ambient

Un any més l’escola Josep Tarradellas com a centre adherit a la XESC (Xarxa d’escoles sostenibles de Catalunya) ha participat en una acció conjunta a nivell estatal per celebrar el dia mundial del Mediambient (5 de juny). Es tractava de fer un muntatge en una diapositiva comunicant una acció que es realitza al centre dins dels projectes de sostenibilitat. Enguany fem un projecte que es diu “Música reciclada” on es treu tot el profit que es pot als materials de reciclatge per elaborar instruments musicals. A més des de EsenRED (Red Estatal de escuelas hacia la Sostenibilidad) també han donat visibilitat a la nostra acció comú i s’ha publicat amb la resta d’accions de les escoles que han volgut participar.

Aquí teniu l’enllaç: ESenRED