Jocs Florals 21

Com ja us vam informar recentment, el passat 23 d’abril a la nostra escola vam celebrar uns Jocs Florals atípics i diferents però igual d’emocionants i emotius que els que havíem celebrat sempre, de manera conjunta al gimnàs.

Gràcies als nois i noies de 6è, que van fer fantàsticament de presentadors i presentadores virtuals, cada classe va poder rebre la notícia de qui havia estat guanyador/a del concurs literari d’aquest curs.

A continuació, us deixem els vídeos per tal que gaudiu, igual que nosaltres, dels moments que van viure aquella tarda tan especial.

Els nens i nenes de CM van poder fer la tradicional visita als nostres amics i amigues del centre de dia de la COV. Aquest curs la nostra visita no ha pogut ser presencial però han gravat un vídeo explicant una història molt bonica que els hi vam enviar el dia 23 al centre de dia i van poder veure junts. A continuació us deixem el vídeo perquè pugueu escoltar el conte.

Recordeu que també podeu veure els contes premiats des d’aquest article.