Jocs Florals 2021

Avui, 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, hem celebrat els nostres Jocs Florals d’una manera ben especial!

Donada la situació sanitària que vivim per la Covid 19, enguany no ens hem pogut reunir al gimnàs totes les classes de primària, com fem tradicionalment. Però… us penseu que un virus, sigui quin sigui, ha impedit que al «Tarra» visquem un Sant Jordi emocionant on els nostres nens i nenes i els seus escrits siguin els protagonistes? Evidentment que NO!!!!

En format virtual, els presentadors/es de sisè han enviat un vídeo als nens i nenes de l’escola per atorgar els premis guanyadors. Els membres del jurat han tingut molta feina per escollir els guanyadors i guanyadores. Realment tots els textos presentats estan molt ben escrits i il·lustrats! Aviat penjarem més fotos i vídeos perquè ho pugueu gaudir igual que ho hem fet nosaltres…

Mentrestant us deixem els textos escollits d’aquest curs. Que tingueu una bona lectura i una feliç diada de Sant Jordi!

El cavaller blanc 1rA

Unicorn daurat 1rA