Internet i les xarxes socials

Som cinc alumnes de sisè B, som la Paula C, l’Elena F, el Ferran M, la Thalia P i l’Alejandro T. El nostre projecte es basa en el món d’Internet i les xarxes socials.

Hem fet una entrevista a un mosso d’esquadra, que es diu Albert Farrerons aquesta era sobre Internet segura, també hem passat una enquesta sobre Internet i les xarxes socials a familiars i alguns professors. Unes de les activitats més destacables que hem realitzat, ha estat crear la nostra pròpia pàgina web amb l’ajuda del Juanjo, el director de l’escola.

Podeu veure el nostre probecte en aquest enllaç: