Enquesta sobre l’ús d’Internet i les xarxes socials

El nostre grup, vam fer una enquesta als profesors i a alguns pares ,mares, avis, avies… Ara ens han contestat 20 persones i hem fet un resum i un esquema sobre les seves respostes.

1. Quan vas utilitzar Internet per primer cop? Gairebé tothom ho va utilitzar al voltant de l’any 2.000 excepte dos persones que ho van utilitzar a l’any 1993 i 1994.
  2. On ho vas fer? El 50% de les persones ho va fer servir a la feina, el 35% a casa, el 15% a l’escola.
  3. De les xarxes socials següents, marca les que conegis. WhatsApp, Facebook i Youtube les coneix el 100% de les 20 persones de població. SixDegrees no la coneix ningú, ja que va ser la primera xarxa social de l’història i ara està extinta. Instagram, Twitter i Skype només hi ha persona que no les coneix. Spotify i Hangouts les coneix 15 persones. Google+ no la coneix 2 persones. Snapchat la coneix 8 persones. Finalment Tuenti no la coneixen 9 persones.
  4. Que opines de que nens d’entre 10 i 12 anys tinguin mòbil i utilitzin regularment les xarxes socials? La majoria de persones opina que no passa res amb la supervisió d’un adult.
  5. Quina va ser la primera xarxa social que vas utilitzar? Ha canviat aquesta xarxa social des de llavors? En quins aspectes? Molta gent va utilitzar Facebook com a primera xarxa social i creu que ha canviat molt amb el tema de la publicitat. Una altra que van utilitzar com a primera xarxa social va ser el Messenger i com ja no és tant famosa hi ha get que creu que ja no existeix.
  6. SI ara poguessis triar, preferiries haber nascut envoltat de tecnologia o sense? Per qué? La majoria de la població prefereix néixer envoltats de tecnologia. Hi ha gent que opina que la seva infancia va ser feliç i no la canviaria.
  7. Eren gaire diferents les relacions entre les nenes i els nens  quan tu eres petit? La majoria de persones diuen que eren molt diferents, segons aquestes persones, no hi habien móbils i per aixó jugaven molt més al carrer. Fins i tot hi ha una persona que diu que a la seva escola només hi havia noies.