Emergènica per sequera…

Benvolgudes, famílies,

Aquest darrer mes, com tots i totes sabeu, el Prat ha entrat en emergència per sequera, el que implica que hem de tenir encara més cura de l’ús i del malbaratament que fem de l’aigua. Com a comunitat educativa, de seguida hem posat en coneixement a tot l’alumnat, desde I3 fins a 6è, de la importància de fer un bon ús de l’aigua. Els delegats verds i la resta d’alumnes han proposat un seguit d’accions que estem portant a terme.

Una d’aquestes accions són minimitzar el recorregut d’aigua de les aixetes als lavabos de tota l’escola, reciclar l’aigua que queden a les gerres del menjador. Aquesta les estan emmagatzemen en garrafes que posteriorment les aboquen als bidons que hi ha a l’hort de l’escola. Amb aquesta aigua estem regant l’hort i intentant conjuntament, que les nostres plantes creixin.
Famílies, cuidem el nostre planeta, no hi ha un planeta B.

Us deixem unes fotos d’aquesta acció!