El Tarra es Projecta

Al llarg del curs, a l’escola, tots els grups treballem diferents activitats i projectes molt interessants. És per això que, durant aquesta última setmana del trimestre l’alumnat de tots els nivells han volgut presentar, alguns d’aquests treballs, a la resta de companys i també a les famílies.

Hem vist treballs dels sentits, de Pau Casals, del nostre Gall Pota Blava, de viatges per Espanya, dels animals marins, les tortugues, els veterinaris,… També hem pogut comprar productes de les cooperatives de l’alumnat de 5è.

Ha sigut una setmana molt emocionant i divertida.

Us deixem a continuació l’enllaç al drive de cada classe per tal que pogueu veure un tastet de les activitats presentades.

Recordeu que només podreu accedir amb el correu que heu facilitat a l’escola.

EI3A

EI3B