VA DE BRUIXES.

L’alumnat de 4t ens hem presentat al concurs del Gust per la lectura.

Després d’haver llegit el llibre “Malvarina”, hem creat un audiovisual.

Vam fer la lectura del llibre assignat, acompanyada d’una comprensió exhaustiva del mateix. Una vegada completada la lectura, el llibre es va fragmentar en sis parts. A cada grup cooperatiu de la classe (amb un total de sis grups de quatre alumnes cadascun) se li va assignar la responsabilitat de resumir una de les parts.

Amb el resum de cada grup i partint de l’història breu que havíem elaborat, vam procedir a la confecció de les caixes que representaven els escenaris de la feina.

Un cop acabats els escenaris, l’alumnat vam interpretar l’obra mitjançant una representació teatral.

Avui us presentem el treball conjunt de 4t B.