Material escolar

A l’etapa d’Educació infantil:

A l’Educació Infantil s’utilitzen diferents materials elaborats pels mestres de l’escola (fitxes, material manipulatiu llibres de lectura…). El material que s’utilitza és d’ús comú i es queda a les aules, per poder adquirir-lo les famílies han de pagar una quota anual.

A l’etapa de l’Educació Primària:

A 1r i 2n s’utilitzen diferents materials elaborats pels mestres i alguns llibres de text fungibles.

A partir de 3r l’escola participa al projecte per a la reutilització de llibres  Aquest projecte es basa en l’ús compartit dels llibres.
Consisteix en rebre a inici de curs tots els llibres de text i, en acabar, les famílies els cedeixen tots al centre per tal que la promoció següent en pugui fer ús.
Les famílies que hi participen només han d’adquirir els llibres i materials que s’han d’anar renovant i pagar una quota de manteniment anual.
En el cas que no desitgeu participar d’aquest projecte haureu de comprar tots els llibres de text i us haureu de posar en contacte amb el centre per tal de recollir el llistat complert de llibres i materials.

L’AMPA de l’escola hi participa molt directament adquirint i distribuint els materials necessaris de cada curs.

Aquí teniu l’enllaç per poder consultar els llibres i materials del proper curs escolar 2023-24:

Materials curs 23_24