Inclusió i atenció a la diversitat

L’Escola  Soriano-Montagut seguint les directrius del Departament d’Educació, aposta per una educació inclusiva, afavorint l’aprenentatge i participació de tot l’alumnat.

Tot l’alumnat està integrat al grup classe, i defugim de treure als infants del seu grup. L’atenció a l’alumnat es fa a través de la docència compartida en grups heterogenis, no fem grups per nivells d’aprenentatge.

Disposem  de la unitat de suport intensiu per a l’educació inclusiva (SIEI), amb la dotació d’una mestra i una educadora, que treballen dins les aules ordinàries, conjuntament amb les mestres de suport a la inclusió. L’objectiu és ajudar  l’alumnat, el professorat i les famílies, per a que rebin la màxima atenció possible, valorant i respectant la individualitat de totes  les persones.

Per a l’alumnat nouvingut tenim una Aula d’acollida on es treballa la llengua durant unes sessions a la setmana.