A SISÈ TREBALLEM EL CÒMIC

Avui, a l’àrea de català, hem començat a treballar el còmic. H0 hem fet a partir d’una lectura anomenada Estefi, que ens fa reflexionar sobre el paper dels pares i les mares en la criança  dels fills. Uns quants alumnes ho han escenificat parcialment i han llegit en veu alta. També hem aprés noves paraules com: dida, homogeneïtzat, enzims,…

Final curs 2019-2020! La caixa màgica

Els sorianets i sorianetes que formem part d’aquesta escola meravellosa hem volgut fer aquest vídeo molt especial. Fa molt que no us podem abraçar i us tenim sempre presents al nostre pensament i cor.
Us dediquem el vídeo a tots i totes, sobretot als nostres estimats… Llegeix més»

QUÈ M’EMPORTO AL COR D’AQUEST CURS?

Aquesta setmana a l’escola tots els grups estariem fent activitats d’acomiadament de curs (la tipica soricana amb els inflables, ens menjariem el gelat per gentilesa de l’AMPA, l’esmorzar amb els companys i companyes, els partits…) com no ha pogut ser , us vam proposar fer alguna tasca simbòlica des de casa vostra: “QUÈ M’EMPORTO AL COR D’AQUEST CURS?
Volem agrair a totes les famílies, i sobretot, als xiquets i xiquetes que heu dedicat un momentet a fer aquesta activitat i poder fer, aixi , un tancament especial d’aquest curs que, de ben segur no oblidarem. Una forta abraçada a tothom!!

ESCOLA CONTAGIADA?

Ahir al programa de TV3 van parlar  de l’escola i el covid 19 (escola contagiada), comença el Sr. González Cambray, parla molt bé i molt educadament, com ho fan els polítics, “políticament correcte”, ens diu que tenen mòduls i que encara en posaran més… Llegeix més»

Arts&Culture

L’activitat proposada de la setmana passada es va realitzar amb l’aplicació Arts&Culture. És una aplicació que ofereix moltíssimes possibilitats, però entre elles la de realitzar fotografies amb filtres de quadres famosos, trobar pareguts amb altres quadres o retrats. Els resultats són preciosos. Exploreu l’aplicació si encara no ho heu fet ja que us agradarà!

A 5è TREBALLEM ELS CAL·LIGRAMES

Mireu quin cal·ligrama de l’estiu més bonic ens ha fet el Sergi Palomanes. Una manera diferent de fer poesia. Felicitats Sergi!❤️❤️

I el Marc també n’ha fet un de preciós sobre una bé tan important com és l’aigua. ??

Activitats a infantil

Quin orgull de xiquets i xiquetes tenim! Durant tot aquest temps s’han esforçat molt per fer moltíssimes activitats  des de casa! Molt bé! Totes les noticies, imatges i vídeos ens plenen d’alegria! Us deixem també un recull de totes aquestes activitats per a tots aquells… Llegeix més»