VA DE BRUIXES.

L’alumnat de 4t ens hem presentat al concurs del Gust per la lectura.
Després d’haver llegit el llibre “Malvarina”, hem creat un audiovisual.
Vam fer la lectura del llibre assignat, acompanyada d’una comprensió exhaustiva del mateix. Una vegada completada la lectura, el llibre es va fragmentar en… Llegeix més»

TEATRE AMB ANGLÈS; TARZAN

Aquest matí els alumnes de tercer i quart hem anat a veure l’obra de teatre “Tarzan” 🦁🦍🌳 a la Fila.
L’obra s’ha representat amb anglès 🇬🇧, una experiència molt enriquidora per poder ampliar i practicar vocabulari 📚.
Hem gaudit i ens ho hem passat molt bé‼️
Llegeix més»

Píndoles formatives

L’equip social de l’ escola va començar amb la primera sessió de les píndoles formatives per a les famílies sobre tècniques d’estudi. La sessió va proporcionar una oportunitat per compartir estratègies efectives per ajudar a tot l’ alumnat a millorar el seu rendiment acadèmic.… Llegeix més»

Projecte E-TWINNING 2024 amb Turquia

Projecte E-TWINNING🇪🇺
“AFTER SCHOOL, WHAT DO YOU DO?” amb una escola turca🇹🇷
Hem fet presentacions utilitzant avatars , i hem pogut començar a parlar🗣️ en anglès amb els companys turcs.
Ara estem creant el logo del projecte i votarem🗳️ quin és el millor que ens representarà.

ACTIVITAT INTERGENERACIONAL.

ACTIVITAT INTERGENERACIONAL DE PASQUA
El passat dimecres, 20 de març, els i les alumnes de tercer hem anat a fer una activitat al centre de dia d’Amposta.🏬
Hem pintat uns ous de pasqua🥚🥚, per després retallar-los ✂️🖍️ i penjar-los.
Activitats que ens enriqueixen!!! 👧🏼👵🏼🫶🏼

Escoles Verdes.

El divendres 14 de març, una representació de l’alumnat de 3r va participar al 25è Fòrum d’Escoles Verdes 💚 de les Terres de l’Ebre.
La trobada amb altres escoles del territori ens va permetre créixer i enriquir-nos gràcies al mercat d’experiències on diferents centres vam poder… Llegeix més»

Día de la poesía.

Avui dia de la poesia ✒️, l’alumnat ajudem a omplir de poesies la nostra ciutat 🌇.
Hem anat al mercat i al casal de la gent gran 👵🏼 👴🏼 a penjar els nostres poemes i recitar-ne alguns 📖.

Certamen lectura

El passat dilluns dia 11 els companys Jordi Martí, Nàiade Serres i Ouiam Faraj van representar a la nostra escola al certamen de lectura en veu alta realitzat a Tortosa. Tot i que no vam aconseguir passar a la propera fase estem molt contents pels aprenentatges que ens emportem.

Consell infants i famílies

Aquesta setmana ens hem reunit amb el consell d’infants i amb el de famílies.
📌Zones del pati
📌Festa fi de curs
📌Formació per a famílies
📌Valoració dels informes
Jornades profitoses per rebre el feedback i anar millorant l’acció educativa. #participacio #PAcTE

Projecte ARRELS I ALES

Aquest projecte el fem des de I3 fins a 6è i, a través de diferents propostes, ajudem als alumnes a respondre tres preguntes bàsiques i fonamentals: Qui sóc? D’on vinc? Cap a on vaig? El projecte permet anar coneixent les seues arrels i crear la pròpia identitat, descobrir el sentiment de pertinença i aconseguir més cohesió de grup, reforçar el vincle entre família i escola, treballar les emocions, afavorir el respecte als diferents orígens, llengües i cultures i ajudar a desenvolupar una imatge positiva d’un mateix, posant èmfasi en els talents per apoderar-los cap al futur.
Les activitats realitzades als diferents cursos són: La Caixa de la vida (I3); Famílies protagonistes (I4); Conta-contes en família i La capsa dels Records (I5); El meu nom (1r); Els nostres iaios/es (2n); La meua cançó (3r); La Línia de la vida (4t); Les meues qualitats, els meus talents: L’arbre genealògic (5è); Carta al jo del futur (6è).
Volem agraïr a totes les famílies que ho feu possible, ja sigui venint a l’escola o ajudant als vostres fills/es a preparar l’exposició… “sense arrels no hi ha ales”.
Aquí us deixem una petita mostra d’alguns dels treballs realitzats als diferents cursos.

ESPAI ARTISTES. COMUNITAT MITJANS

Som ARTISTES 🧑🏼‍🎨👩🏻‍🎨
En aquest espai els i les alumnes de la comunitat de mitjans podem;
🪄Desenvolupar experiències creatives i artístiques.
🎨Manipular i experimentar amb diferents eines, materials i tècniques.
✍🏽Descobrir les habilitats manuals.
🤍Expressar emocions, idees o fantasies.

Visitem el nostre partner

🧲La comunitat d’infantil ha realitzat una visita al nostre Partner, el Centre de Tecnificació Esportiva. Durant la nostra visita, els nens i les nenes han participat en una varietat d’activitats emocionants que inclouen salts d’alçada i longitud, així com curses a la pista d’atletisme. Abans… Llegeix més»

Llengües maternes 2024

Celebrant el dia de les llengües maternes, defensem i promovem valors fonamentals per a la cohesió social i la convivència.
📌Preservació cultural: Celebrant el dia de les llengües maternes, reconeixem i protegim les nostres arrels culturals. 🌍
📌Identitat personal i comunitària: Valorem les llengües natives com a… Llegeix més»

Xerrada pantalles

Xerrada sobre que podem fer per reduir l’ús de 📱 als nostres infants. Cal proposar activitats diverses:

🌳Aprofitem l’entorn

🎨Activitats de creativitat

🎲 Jocs

📗Lectures compartidos

Siguem uns bons models i esforcem-nos també nosaltres per reduir-ne l’ús.

#PMOE#PROA+

Consell d’infants municipal

Constitució del consell d’infants municipal. Malak, Ma de los Ángeles, Gina i Yurik han acceptat el càrrec de representants . La seva feina consistirà en recollir les propostes dels seus companys sobre:
🚴‍♀️Circulació i mobilitat sostenible
🛝Parcs i jardins
🔁Reciclatge i civisme

Contacontes

Amb @ceskfreixas ens vam submergir en un conte encantador sobre l’aigua. Així, la biblioteca 📕esdevé un espai obert a la comunitat per viure la màgia d’històries que ens transporten a un món de misteri i coneixement.
A més:
📌Es fomenta el vincle entre família, escola i alumnes
📌S’impulsa… Llegeix més»