L’alumnat de 4t ens hem presentat al concurs del Gust per la lectura.
Després d’haver llegit el llibre “Malvarina”, hem creat un audiovisual.
Vam fer la lectura del llibre assignat, acompanyada d’una comprensió exhaustiva del mateix. Una vegada completada la lectura, el llibre es va fragmentar en… Llegeix més»
L’alumnat de 4t ens hem presentat al concurs del Gust per la lectura.
Després d’haver llegit el llibre “Malvarina”, hem creat un audiovisual.
Vam fer la lectura del llibre assignat, acompanyada d’una comprensió exhaustiva del mateix. Una vegada completada la lectura, el llibre es va fragmentar en… Llegeix més»
Aquest matí els alumnes de tercer i quart hem anat a veure l’obra de teatre “Tarzan” 🦁🦍🌳 a la Fila.
L’obra s’ha representat amb anglès 🇬🇧, una experiència molt enriquidora per poder ampliar i practicar vocabulari 📚.
Hem gaudit i ens ho hem passat molt bé‼️
… Llegeix més»
L’alumnat de 4t hem estat treballant a les classes de medi social l’organització territorial i política del nostre país.
També hem treballat la importància de l’ajuntament com a govern de la població. A partir d’aquí, hem preparat amb grups cooperatius una campanya política. L’objectiu era fer… Llegeix més»
L’equip social de l’ escola va començar amb la primera sessió de les píndoles formatives per a les famílies sobre tècniques d’estudi. La sessió va proporcionar una oportunitat per compartir estratègies efectives per ajudar a tot l’ alumnat a millorar el seu rendiment acadèmic.… Llegeix més»
Projecte E-TWINNING🇪🇺
“AFTER SCHOOL, WHAT DO YOU DO?” amb una escola turca🇹🇷
Hem fet presentacions utilitzant avatars , i hem pogut començar a parlar🗣️ en anglès amb els companys turcs.
Ara estem creant el logo del projecte i votarem🗳️ quin és el millor que ens representarà.
ACTIVITAT INTERGENERACIONAL DE PASQUA
El passat dimecres, 20 de març, els i les alumnes de tercer hem anat a fer una activitat al centre de dia d’Amposta.🏬
Hem pintat uns ous de pasqua🥚🥚, per després retallar-los ✂️🖍️ i penjar-los.
Activitats que ens enriqueixen!!! 👧🏼👵🏼🫶🏼
El divendres 14 de març, una representació de l’alumnat de 3r va participar al 25è Fòrum d’Escoles Verdes 💚 de les Terres de l’Ebre.
La trobada amb altres escoles del territori ens va permetre créixer i enriquir-nos gràcies al mercat d’experiències on diferents centres vam poder… Llegeix més»
Avui dia de la poesia ✒️, l’alumnat ajudem a omplir de poesies la nostra ciutat 🌇.
Hem anat al mercat i al casal de la gent gran 👵🏼 👴🏼 a penjar els nostres poemes i recitar-ne alguns 📖.
El passat dilluns dia 11 els companys Jordi Martí, Nàiade Serres i Ouiam Faraj van representar a la nostra escola al certamen de lectura en veu alta realitzat a Tortosa. Tot i que no vam aconseguir passar a la propera fase estem molt contents pels aprenentatges que ens emportem.
Aquesta setmana ens hem reunit amb el consell d’infants i amb el de famílies.
📌Zones del pati
📌Festa fi de curs
📌Formació per a famílies
📌Valoració dels informes
Jornades profitoses per rebre el feedback i anar millorant l’acció educativa. #participacio #PAcTE
Aquest projecte el fem des de I3 fins a 6è i, a través de diferents propostes, ajudem als alumnes a respondre tres preguntes bàsiques i fonamentals: Qui sóc? D’on vinc? Cap a on vaig? El projecte permet anar coneixent les seues arrels i crear la pròpia identitat, descobrir el sentiment de pertinença i aconseguir més cohesió de grup, reforçar el vincle entre família i escola, treballar les emocions, afavorir el respecte als diferents orígens, llengües i cultures i ajudar a desenvolupar una imatge positiva d’un mateix, posant èmfasi en els talents per apoderar-los cap al futur.
Les activitats realitzades als diferents cursos són: La Caixa de la vida (I3); Famílies protagonistes (I4); Conta-contes en família i La capsa dels Records (I5); El meu nom (1r); Els nostres iaios/es (2n); La meua cançó (3r); La Línia de la vida (4t); Les meues qualitats, els meus talents: L’arbre genealògic (5è); Carta al jo del futur (6è).
Volem agraïr a totes les famílies que ho feu possible, ja sigui venint a l’escola o ajudant als vostres fills/es a preparar l’exposició… “sense arrels no hi ha ales”.
Aquí us deixem una petita mostra d’alguns dels treballs realitzats als diferents cursos.
Som ARTISTES 🧑🏼🎨👩🏻🎨
En aquest espai els i les alumnes de la comunitat de mitjans podem;
🪄Desenvolupar experiències creatives i artístiques.
🎨Manipular i experimentar amb diferents eines, materials i tècniques.
✍🏽Descobrir les habilitats manuals.
🤍Expressar emocions, idees o fantasies.
🧲La comunitat d’infantil ha realitzat una visita al nostre Partner, el Centre de Tecnificació Esportiva. Durant la nostra visita, els nens i les nenes han participat en una varietat d’activitats emocionants que inclouen salts d’alçada i longitud, així com curses a la pista d’atletisme. Abans… Llegeix més»
Celebrant el dia de les llengües maternes, defensem i promovem valors fonamentals per a la cohesió social i la convivència.
📌Preservació cultural: Celebrant el dia de les llengües maternes, reconeixem i protegim les nostres arrels culturals. 🌍
📌Identitat personal i comunitària: Valorem les llengües natives com a… Llegeix més»
En l’espai MALETA 🧳 DE LLETRES 🅰️🅱️ el que es vol aconseguir és que els alumnes vegin com poden JUGAR amb les lletres i paraules.
Durant les tres sessions que dura l’espai escoltem el conte “Inés del revés” projectat en la pissarra digital i es fa… Llegeix més»
Constitució del consell d’infants municipal. Malak, Ma de los Ángeles, Gina i Yurik han acceptat el càrrec de representants . La seva feina consistirà en recollir les propostes dels seus companys sobre:
🚴♀️Circulació i mobilitat sostenible
🛝Parcs i jardins
🔁Reciclatge i civisme
Amb @ceskfreixas ens vam submergir en un conte encantador sobre l’aigua. Així, la biblioteca 📕esdevé un espai obert a la comunitat per viure la màgia d’històries que ens transporten a un món de misteri i coneixement.
A més:
📌Es fomenta el vincle entre família, escola i alumnes
📌S’impulsa… Llegeix més»