Projecte ARRELS I ALES

Aquest projecte el fem des de I3 fins a 6è i, a través de diferents propostes, ajudem als alumnes a respondre tres preguntes bàsiques i fonamentals: Qui sóc? D’on vinc? Cap a on vaig? El projecte permet anar coneixent les seues arrels i crear la pròpia identitat, descobrir el sentiment de pertinença i aconseguir més cohesió de grup, reforçar el vincle entre família i escola, treballar les emocions, afavorir el respecte als diferents orígens, llengües i cultures i ajudar a desenvolupar una imatge positiva d’un mateix, posant èmfasi en els talents per apoderar-los cap al futur.
Les activitats realitzades als diferents cursos són: La Caixa de la vida (I3); Famílies protagonistes (I4); Conta-contes en família i La capsa dels Records (I5); El meu nom (1r); Els nostres iaios/es (2n); La meua cançó (3r); La Línia de la vida (4t); Les meues qualitats, els meus talents: L’arbre genealògic (5è); Carta al jo del futur (6è).
Volem agraïr a totes les famílies que ho feu possible, ja sigui venint a l’escola o ajudant als vostres fills/es a preparar l’exposició… “sense arrels no hi ha ales”.
Aquí us deixem una petita mostra d’alguns dels treballs realitzats als diferents cursos.