ÚLTIMA SESSIÓ DE L’ANY DE FACILITACIÓ AL GRUP IMPULSOR DEL PACTE

El 17 de desembre el grup impulsor del PACTE ens vam reunir amb la  Mònica, la nostra facilitadora. Vam reflexionar sobre els nostres valors com a equip: donem molta importància a la motivació i la passió per la nostra tasca, el lideratge, el creixement per anar fent camí i sobretot el sentiment de pertinença, tenir molt clar les nostres característiques i singularitats com a centre.

La facilitadora ens va proporcionar idees de com fer el traspàs d’informació a la resta de claustre i ens va encomanar la tasca a fer per seguir endavant amb la nostra transformació. I per acabar la sessió vam reflexionar sobre quina escola volem que sigui el Soriano-Montagut: “UNA ESCOLA PER A TOTHOM”

#LabReferent #PAcTE/ExC #XTTE