Science a 5è i 6è

Durant aquest curs 22-23, a classe de Science, en llengua anglesa, els alumnes de 5è i 6è hem fet aportacions als projectes treballats amb els tutors.

5th:

“Bussiness Card”. Els alumnes aprenen a presentar-se i creen la seva targeta de presentació.

“Minibeasts” Projecte “Casa de Fusta”. Cada alumne presenta un bitxet que es pot trobar a la Casa de Fusta.

“Roman Tarraco” Projecte “Tarragona Romana”. Parlem una mica sobre història, sentim parlar en llatí i com sonava la música i veiem com eren els instruments de música en època romana. Finalment, dibuixem un castrum romà.

“Tourist Leaflet” Projecte “Benifallet”. Els alumnes, en grups de 3, creen i presenten un tríptic turístic sobre Benifallet.

6th:

“Mammals” Projecte “Els Ports”. Cada alumne presenta un mamífer que podem trobar als Ports, i ho fa davant d´alumnes de 1r i 2n.

“The British Parliament” Projecte “El Parlament”. Els alumnes investiguen sobre el parlament britànic i fem propostes de millora.

“Great Long-Distance Trails in UK” Projecte “GR-92”. Els alumnes investiguen els Grans Recorreguts més importants del Regne Unit i creen un mapa dels més importants. Finalment, fan una presentació oral del mateix.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *