PROJECTE BARCELONA

L’alumnat de 6è hem estat treballant al llarg de tot el 2n trimestre el projecte de Barcelona. Hem conegut les característiques de Barcelona, el seu patrimoni cultural i històric, el parc de la Ciutadella, el Parlament, el Parc Güell, els monuments patrimoni de la humanitat, les ofertes educatives que hi ha…

La tasca final del projecte ha estat crear un vídeo fent de reporters per donar a conèixer tota aquesta informació.
A més a més, com a punt final de projecte hem fet una excursió a Barcelona. On a banda de conèixer el Parc Güell, el parc de la Ciutadella i el Parlament; també hem pogut conèixer als companys i companyes d’una escola d’Esplugues de Llobregat amb els quals hem fet un intercanvi postal al llarg de tot el curs.

A continuació us deixem els vídeos del projecte de cada classe i un vídeo amb els millors moments de la sortida a Barcelona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *