SORTIDA AL MUSEU DEL PORT

El passat diumenge 29/1, el Museu del Port va convidar a l’AMPA de l’Escola del Serrallo a donar un cop de mà a en Joan, el seitonet, a trobar una sèrie d’objectes que havia perdut pel Museu.

Uns 30 nens de l’escola van anar per tots els racons del Museu, seguint una sèrie de pistes que els permetien trobar els objectes perduts i alhora anaven descobrint:  eines, plànols, vaixells… d’altres èpoques.

Finalment van poder donar-li a en Joan tots els objectes que havia perdut.

Per acabar d’arrodonir el matí, els nens de l’escola del Serrallo, van ser per un dia conductors de camions, trens i vaixells dins d’una maqueta gegant i van poder així repartir tots la mercaderia.

Va ser un matí molt dinàmic i divertit, on vam aprendre tant els petits com els grans.

port2 port6 port8