Menjador escolar

lEn aquest adjunt podreu torbar el Pla de menjador d’aquest nou curs 2016-2017, aprovat en el passat Consell Escolar. En ell intentem recollir el funcionament d’aquest servei, del que participen de forma fixa més de 125 nens i nenes de l’escola!

Aquest nou curs, a més de seguir amb l’espai de Biblioteca tres dies per setmana, l’equip de monitores ha engegat un petit projecte, anomenat “Donem exemple”. Aquest pretén afavorir la col·laboració mútua entre els alumnes, a partir del suport dels nens i nenes de cicle superior als seus companys de cicle inicial. Tots plegats n0estan gaudint molt. Us en deixem alguna imatge!

menjador-1menjador-2menjador-3

reunio families SERRALLO 17-18 mod

MENUS ESCOLA SERRALLO MAIG

Per consultar els menús específics cal que parleu amb la persona coordinadora del menjador.

Pla de Menjador17-18 Escola El Serrallo