LA REINAMAR A SANTA TECLA!!!

Com cada curs, engeguem amb força amb la primera sortida amb la Reinamar, amb la que donem el tret de sortida a la Festa major de la ciutat. Participem des de la seva primera edició en la cercavila Fes-te la Festa, conjuntament amb la nostra escola pública veïna, el Pau del Clos, altres entitats, i totes aquelles persones que s’han animat a construir gegantons, capgrossos i bèsties.
I ho fem amb el nostre grup de timbalers, que com sempre ho van fer molt bé. Per acabar vam gaudir d’una estona molt entranyable amb l’animació infantil del gru “La Tresca i la Verdesca”, que van endolcir el final de festa amb un confetti color mel. Mireu quines fotos més xules!
Bona Santa Tecla a tothom!!!

Recicloperats

Aquest passat dimecres alumnes de primària van gaudir d’una estona de pati diferent. Vam jugar amb diferents objectes fets a partir de material reciclat. Molt interessant veure com podem donar un segon ús a diferents objectes de rebuig i com aquestes joguines poden ser d’allò més creatives.
Us deixem un petit vídeo dels alumnes de 5è!

Sortida fi de curs 2019 a Jungle Treck

La sortida de final de curs de cicle superior ha estat genial! Al començament a tots i totes ens feia una mica de respecte saltar per aquelles tirolines tant altes, però al final tots i totes hem vençut la por i ja no podíem parar. Molt bona sortida que nens i nenes han demanat de repetir! Us deixem un petit vídeo. Ben aviat pujarem més fotos per tal que les pugueu veure.

Diumenge d’activitats

Aquest diumenge dia 9 de juny nens i nenes de l’AMPA han estat molt ocupats.
Per començar tres alumnes de quart i cinquè de primària de l’escola El Serrallo, han participat a la Dynamind Robotics Competition emmarcada dins el festival de Brickània de Montblanc.
En aquesta jornada han… Llegeix més»

Fenòmens elèctrics

L’últim projecte de 5è d’aquest curs va arrencar amb una sortida a CaixaForum per aprendre sobre l’electricitat estàtica. Ens van fer moltes preguntes sobre que era l’electricitat, d’on sortia, que eren els àtoms i com estaven formats… Hem vist quins materials són aïllants i quins conductors, d’on prové l’electricitat que tots tenim a casa i com és de perillosa si no anem amb precaució, per què els ocells no s’electrocuten…
El Jose, l’avi d’en Pol ens ha explicat com ho fan per portar l’electricitat a casa. Moltes gràcies Jose!
Però la part més divertida ha estat resoldre els reptes… Hem trobat algunes respostes però encara tenim moltes més preguntes.
Us deixem un petit vídeo d’un projecte molt engrescador.