PREMIS PISSIGANYA 2018

L’escola junt amb la família de la Zoe de 5è vam estar presents a la 7a edició dels Premis Pissiganyade poesia escolar  que va tenir lloc al Casinet d’Hostafrancs el passat divendres 25 de juny . El seu poema “Les orenetes” va ser guardonat amb el 2n premi de la seva categoria (CS).

En aquesta edicio dels Premi Pissiganya de poesia  han participat 18.000 alumnes de 211 centres educatius diferents. Moltes felicitats Zoe!

Trobareu el vídeo de la jornada en el següent enllaç:

Premis Pissiganya de poesia escolar.

1. Anònim

Enhorabona per fomentar la lectura i l,escriptura. Felicitats a tota la comunitat escolar per la vostra tasca del dia a dia i pels reconeixements rebuts durant el curs.