PREMI DE POESIA INFANTIL I JUVENIL OLGA XIRINACS

Estem molt contents i contentes de comunicar-vos que el  nostre centre ha estat seleccionat com a guanyador dels premis de poesia Olga Xirinacs amb aquests treballs:

CATEGORIA CICLE INICIAL DE PRIMÀRIA. A

· 1r Premi de Cicle Inicial de Primària al treball titulat: “Sistema solar” de l’autor/a: grup classe 2 PRI de l’escola El Serrallo.

CATEGORIA CICLE SUPERIOR DE PRIMÀRIA. C

· 2n Premi de Cicle Superior de Primària al treball titulat: “Si tingués…” de l’autor/a: Joan Forcat Roig de l’escola El Serrallo.

L’entrega de premis serà el 21 de març durant la jornada del dia mundial de la poesia.