La Reinamar surt a passejar

Aquestes dues setmanes  han estat uns dies molt especials per la Reinamar!
Primer de tot va participar, per primera vegada, a la Trobada gegantera de l’Escola Sagrat Cor, amb molts altres gegants de Tarragona i voltants. Després d’un bon recorregut vam gaudir plegats d’un pica-pica fantàstic i ens van regalar un pot de sal artesanal, moltes gràcies!!!
Aquest passat cap de setmana encara va rodar més. Dissabte va marxar de colònies a dormir al Mercat de Tarragona, on va estar exposada tota la tarda i va rebre moltes visites. I diumenge la vam anar a buscar per participar a la festa d’aniversari dels 10 anys dels Gegants nous de l’Escola Dominiques. Vam passar un matí molt bonic i molt ben organitzat. Després d’un esmorzar fantàstic i uns tallers molt xulos, vam recórrer la Rambla per arribar de nou al Mercat, on vam fer un ball a plaça amb moltíssims gegants de Tarragona i més enllà. Vam contar amb un bon grapat de timbalers i, per primer cop, amb un flabiol i tamborí.
Ara ja només li queda contar amb els seus tres nous amics, els cap grossos que estem preparant. Recordeu que aquest dimecres a les 16h tenim taller, obert a tothom!!!