FINALISTES AL PREMI PISSIGANYA DE POESIA ESCOLAR!

Aquest curs  veient la qualitat de molts dels poemes que van fer els nostres i les nostres alumnes a l’activitat  “Poemes al vent” que vam treballar pel Dia Internacional de la Poesia, vam decidir presentar-nos als premis Pissiganya de poesia escolar. Hem arribat a la final que es celebrarà el dia 25 de maig a Barcelona. L’alumna seleccionada i que ja és la primera o segona de la seva categoria (cicle superior) de tota Catalunya  ha estat la ZOE de 5è B. Des de aquí la felicitem a ella en particular, però també a tot l’alumnat i professorat de l’escola que ha participat amb il·lusió en aquesta activitat.

Us deixem  la guardonada, el seu poema i un enllaç on trobareu més informació.

Premis Pissiganya de poesia escolar.