Els secrets de la catedral

La setmana passada vam visitar la Catedral de Tarragona. Amb els nostres monitors vam observar la façana, ens vam passejar per la capella de Santa Tecla i per la nau central, vam gaudir dels tresors, a la sala capitular vam trobar moltes curiositats als seus tapissos i al claustre vam escoltar la faula de la processó de les rates. Els nostres monitors ens van explicar moltes coses que no sabíem i vam fer molts jocs i activitats per descobrir els seus secrets. A més, vam tindre el gran privilegi de tocar la campana i escoltar l’orgue. Va estar una sortida fantàstica i plena de descobriments!