Diumenge d’activitats

Aquest diumenge dia 9 de juny nens i nenes de l’AMPA han estat molt ocupats.
Per començar tres alumnes de quart i cinquè de primària de l’escola El Serrallo, han participat a la Dynamind Robotics Competition emmarcada dins el festival de Brickània de Montblanc.
En aquesta jornada han pogut demostrar tot el seu enginy resolent un escenari on hi participava el seu robot programat per aquesta fita durant les últimes setmanes a l’extraescolar de creativitat digital.
Han participat totes les escoles de Tarragona que han oferit aquesta extraescolar als seus alumnes.
Els nostres representants ho han fet molt i molt bé!!
I a més a més el nostre grup de Ball modern van fer la seva exhibició de final de curs al Festival organitzat per Futsal, al Teatre de la Laboral. Després de tant assajar va sortir tot molt bé!!! Amb peces tan conegudes com Hakuna Matata i vestits per l’ocasió van transportar el públic al bell mig d’Àfrica. Felicitats a tots i totes!!!