Dinars del món

Aquest passat dissabte 11 de maig vam fer la nostra 2a Jornada de Dinars del món!! Aquest cop vam engegar amb un grapat de partits de futbol amb els nostres equips i escoles convidades. Tots van jugar molt i molt bé! A més el grup de Ball modern va mostrar les coreografies que estan preparant pel festival de final de curs. Tot i que l’Àngels no els podia acompanyar, van demostrar ser molt valents i van mostrar-nos els balls africans amb motles ganes!! Hakuna Matata!
També vam contar amb tallers ben bonics a càrrec de mares de l’escola que van tenir molt d’èxit : papallones, imants, collarets… n’hi havia per tots els gustos. Tot seguit vam donar pas al ball de la Reinamar i un preciós drac convidat que venia des de l’escola Pau Delclòs. Fins i tot alguns serrallencs es van animar a portar-lo!
Vam dinar  menjars d’arreu del món i vam fer el cafetó amb uns bons jocs de taula, que ens encanten.
Ah! i vam recaptar 200 euros per AFANOC, pel seu projecte de la Casa dels XuKlis per infants amb càncer, amb una parada de marxandatge i uns botiguers molt trempats!!
Tot plegat, un dia ple sol i de bona companyia! I a l’Escola Pau Delclòs, gràcies per venir i fins l’any vinent!