CENTENARI ROALD DAHL

Aquets any ha fet cent anys del naixement de l’escriptor gal·les Roald Dahl (1916-2016) i, des de la biblioteca de l’escola, no hem volgut deixar passar l’ocasió de que els nens i nenes s’apropin a la seva obra.

Roald Dahl va escriure uns contes infantils plens de fantasia i d’imaginació, on sovint hi surten personatges i situacions estrambòtiques, grotesques…  com gegants, bruixes, animals personalitzats… Però també adults dolents de qui els protagonistes han d’escapar. Sempre, però, hi trobem la figura d’un adult bo que ajudarà aquests personatges, normalment nens, a sortir-se’n de totes les situacions.

Us deixem unes recomanacions dels nostres alumnes.