A TOTES LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA EL SERRALLO

Benvolgudes famílies,

El dilluns dia 21 de gener, l’escola i l’AMPA va ésser convocada a una  reunió informativa als Serveis Territorials d’Educació de Tarragona.

En l’esmentada reunió se’ns va comunicar que, a partir del curs 2019/2020 hi haurà canvis en l’adscripció de l’escola a secundària per qüestions de planificació escolar.

Aquests canvis comporten que l’escola  tingui una doble adscripció, és a dir, a més de l’institut Martí i Franquès que teníem fins ara, també s’hi afegirà l’institut Tarragona. Aquest fet suposa que l’alumnat del centre té garantida una plaça de secundària en un dels dos instituts.

Ahir, 7 de febrer, el Consell Escolar Municipal de Tarragona, va aprovar el nou mapa escolar de Secundària de la nostra ciutat.

Coneguda la informació el centre ja ha començat a coordinar-se amb tots dos instituts per organitzar les sessions informatives, tant les adreçades a les famílies com a l’alumnat. En breu us facilitarem les dates.

Per qualsevol dubte, podeu dirigir-vos a la Direcció de l’escola.

Atentament,

L’Equip Directiu