PROJECTE: L’EDAT MITJANA (Alumnat de 4PRI)

Durant aquest 2n trimestre els alumnes de 4PRI han estudiat l’edat mitjana mitjançant la realització d’una varietat d’activitats, com la realització d’un eix cronològic, piràmide feudal, maqueta d’un castell, disseny d’un escut, elaboració d’un vitrall, sortida per conèixer Tarragona medieval, la recerca d’informació i preparació d’una presentació digital, per acompanyar l’exposició oral del treball d’estudi com a grups d’experts, sobre els següents aspectes:

-Els pagesos i les tasques del camp.

-La vida a les ciutats, artesans i gremis.

-Els castells.

-Els monjos i els monestirs.

-L’art a l’edat mitjana.

Compartim amb vosaltres aquest enllaç mostrant les activitats a través de les quals els alumnes han après i gaudit molt!

Cliqueu aquí al damunt