Robòtica

Durant aquest curs escolar a l’escola El Serrallo s’ha realitzat una activitat extraescolar anomenada Robòtica-Lego Mindstorms, on els alumnes de Cicle Superior aprenen a treballar en equip de manera cooperativa, i també a resoldre reptes per ells mateixos i a programar.
Ha sigut un curs molt intens, amb molta informació i nous coneixements i eines de treball. D’aquesta manera s’han pogut veure els resultats a la competició Dynamind Robotic Competition 2016 que es va fer el passat dissabte 4 de juny, juntament amb la resta d’escoles de Tarragona, on el nostre centre va quedar en segona posició.
Enhorabona a tots i seguiu endavant!