Projecte: El Parc de la Ciutat

Ahir, dilluns 8 d’abril, els nens i nenes de l’escola El Serrallo van començar un projecte transversal. Aquest projecte que es durà a terme al llarg de la setmana i el treballaran tots els nens i nenes a l’hora amb diferents propostes i activitats a cada aula. El punt de partida del projecte va tenir lloc ahir amb la sortida al Parc de la Ciutat. Allí tot l’alumnat va observar la natura, els animals, l’arquitectura de l’edifici emblemàtic “Quintà de Sant Rafael”  i fins i tot va realitzar un itinerari poètic. Us deixem un recull de fotografies.