PRESENTEM EL PROJECTE D’HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA!

Els alumnes de 6PRI hem exposat la nostra investigació sobre Tarragona Contemporània a través dels nostres edificis i també hem presentat el nostre Maker!Els edificis que hem investigat són: la tabacalera, la Quinta de Sant Rafael, l’Institut Martí Franquès, l’Antiga Presó, les Cases Bloc, Governació Civil, la Cambra de Comerç, Hisenda, la casa Salas, el Teatre Metropol, Mercat Central i Chartreuse.

Tota aquesta informació l’hem exposada en format digital; text expositiu i periodístic. El Maker consisteix en elaborar un producte construït amb material divers. Hem creat maquetes amb legos, cartrons, plastilina, etc. També hem dissenyat i creat jocs de taula, lapbooks i còmics.

Us deixem un vídeo amb el final d’aquest projecte!

Alumnes de sisè.