La Marató a l’escola

El passat dissabte 1 de desembre vam portar a terme la ja tradicional jornada per col·laborar amb la Marató de TV3, que aquest any estarà dedicada a la investigació pel càncer.
Un cop decorat l’espai amb els cartells realitzats pels infants, vam engegar el matí amb una petita cercavila pel pati de l’escola on vam contar amb la Cucafera petita i la Bruixa manotes dels Gegants del Port que van acompanyar la Reinamar i els nostre grup de timbalers. Molts d’ells s’estrenaven i ho van fer molt bé!
Després vam esmorzar xocolata calenta amb fartons i vam animar el nostre equip de bàsquet que van esforçar-se de valent! Tot seguit vam jugar petits i grans a una divertida gimcana, que va venir seguida de la Zumba dinamitzada per la Marta i la Montse.
Per tancar el matí, vam realitzar un divertit amistós de futbol adults contra infants.
Després un bon grup de famílies ens vam quedar a dinar una magnífica fideuà i vam tancar la jornada jugant al bingo.
Tot plegat només va ser possible amb a la col·laboració de famílies voluntàries.
Volem agrair des d’aquí especialment la presència de l’Associació de veïns del Port (amb la seva colla gegantera i la Cucafera), de la Marta i la Montse com instructores de Zumba, a més de la col·laboració de l’equip de l’escola.
Us en deixem algunes fotografies!