Jocs de taula en família

QUAN ES FA?: Dijous quinzenals de 16:15 a 17:30 (podeu  berenar o fer préstec a la biblioteca abans si sou de cicle inicial).

A QUINS JOCS ES JUGA?: Juguem en família per grups d’edat dels infants, a jocs diferents als habituals, alguns d’ells cooperatius i/o que permeten que els nens aprenguin jugant. Molts d’ells s’han adquirit també per jugar a les aules i els infants aniran coneixent-los a l’escola.

CAL PORTAR RES?: No, només ganes de jugar. Tenim jocs a l’AMPA gràcies a un projecte conjunt amb l’escola i la URV.

I SI UN DIA NO PUC VENIR?: Demanem compromís per poder organitzar l’activitat tot i que tots podem faltar en un moment puntual (cal avisar).

QUAN VAL?: L’activitat és gratuïta, només cal pagar l’assegurança anual dels nens si no fan cap altre extraescolar.

A QUI VA DIRIGIDA?: A infants de 1r a 6è, tot i que fem un grup de petits per als germans.

Us deixem fotos de l’any passat, encara queden places. Us hi esperem!!