Espai nou a la web de l’escola: l’hort escolar.

Com ja sabeu al llarg d’aquest curs hem engegat un projecte per tal de rehabilitar una zona del pati de l’escola i crear el nostre hort escolar. En aquest projecte participarà tot l’alumnat de l’escola i a té el seu propi espai dins de la web i us anirem fent informant de les activitats que els vostres fills i filles durant a terme per tal de fer-ho relitat.

Si el consulteu ja trobareu els objectius que volem aconseguir i una imatge de l’espai que volem rehabilitar. Esperem que aquest projecte us engresqui tant com a nosaltres!