ENGEGUEM EL PROJECTE DE DISSENY DE NARRATIVA D’UN VIDEOJOC!

Enguany els alumnes de 5è participem al concurs de narrativa de videojocs CIENTÍFIKS EN JOC. Es tracta de dissenyar i crear una narrativa d’un videojoc on la protagonista ha de ser una científica catalana que actualment estigui en actiu.

Hem escollit a l’Íngrid Martorell. Ella és enginyera química i una de les seves investigacions és la recerca d’aconseguir aigua freda i calenta sense utilitzar l’electricitat!

Ja hem finalitzat la primera fase: dissenyar el GAME PROPOSAL, descriure tots els personatges i tots els escenaris. També hem decidit el mapa d’espais per on es desenvoluparà el joc.

Us deixem un petit vídeo de mostra!!

Alumnes de 5è.