Dates de les reunions amb els instituts

Benvolgudes famílies:

El procés de preinscripció i matrícula s’iniciarà el proper 27 de març, i els vostres fills i filles passen a cursar l’ESO.

El nostres instituts de referència són l’Institut Martí i Franquès i l’Institut Tarragona.

Ambdós han preparat activitats per a facilitar-vos-en la transició:

Institut Martí i Franquès:

Dimecres dia 20 de març, a les 16:10h, a l’aula de sisè de l’escola– Reunió informativa per a les famílies amb el professorat de l’Institut.

Dimecres dia 27 de març a les 17:30h, a l’Institut – Portes obertes.

Institut Tarragona:

Dimarts 26 de març, a les 17:30h, a l’Institut – Portes obertes per a les famílies de l’Escola el Serrallo.

Dijous 14 de març, de 9:30h a 11:30h– Visita a l’Institut de l’alumnat de 6PRI de les tres escoles de Primària adscrites.

La Directora.