Correspondència amb l’escola Sanchis Guarner

Aquest curs els alumnes de tercer han començat una nova activitat d’expressió escrita, la correspondència entre escoles. Els alumnes de tercer de l’escola Sanchis Guarner, d’Ondara, Alacant, ens van enviar les seves cartes, explicant-nos coses sobre ells. Després ha tocat als nostres alumnes enviar una resposta. Els nens i nenes s’han esforçat moltíssim: primer van fer un guió per tenir clar què hi volien explicar, i en acabar van escriure un parell d’esborranys fins a arribar a la versió definitiva. Ha estat una experiència molt motivadora, que continuarà durant tot el curs.